Warning: session_start(): open(/var/cpanel/php/sessions/ea-php54/sess_gaen7ses3qr1h1sq61ttqd88e0, O_RDWR) failed: No space left on device (28) in /home/itextreme/public_html/index.php on line 3
IT-Extreme - Social Office 2.0 - a Liferay bejelentette új vállalati közösségi alkalmazását

Lap tetejére
Hirek Tesztek RSS facebook
IT-Extreme hírportál
Szerver/Üzlet
business_guru - 2013-01-29

A Liferay, a világ vezetÅ? nyílt forráskódú vállalati portál szolgáltatója bejelentette a vállalati közösségi együttm?ködést lehetÅ?vé tévÅ? megoldásának legújabb verzióját, a Social Office 2.0...

A Social Office 2.0 EE verzióval a Liferay Portal felhasználói azonnali hozzáférést kapnak a teljes közösségi intranethez, amely kompatibilis a már meglévő integrált oldalakkal, vállalati adatokkal és alkalmazásokkal. A Social Office egyidej?leg alkalmazható az ingyenes Liferay Sync megoldással is, amely lehetővé teszi a dokumentumok automatikus szinkronizálását és hozzáférhetőséget biztosít asztali és mobil környezetben.

 

Az üzleti felhasználók továbbfejlesztett tartalommenedzsmentet és csoportmunka-funkciókat használhatnak a Social Office 2.0 EE verzióval, beleértve az egyszer? honlapkészítést, blogok, wikik, üzenőfalak, naptárak és feladatok kezelését. A közösségi hálózati funkciók, mint például a privát üzenetek, tevékenységek nyomon követése és személyes profilok, különleges felhasználói élménnyé teszik az online együttm?ködést.

 

A Social Office 2.0 EE új funkciói a következők:

â? [%TAB%]Dashboard - A felhasználók ezen a felületen egy helyen érhetik el személyes oldalaikat  (Contacts Center, Microblogging, Dokumentumok, Feladatok stb.)

â? [%TAB%]Továbbfejlesztett dokumentum-menedzsment – Az új dokumentum előnézet, dokumentumtípusok és megújult felhasználói felület egyszer?vé teszi a dokumentumok létrehozását, szerkesztését és megosztását, ezzel pedig jelentős időt takarít meg. Továbbá segíti a hatékony és dinamikus együttm?ködést a kommentelés, valamint a változtatások jelölésésnek lehetősége. 

â? [%TAB%]Továbbfejlesztett Contacts Center – A Social Office felhasználói a Contacts Centerrel gyorsan megtalálhatnak bárkit a szervezeten belül, ha egy speciális területre vagy projekt tapasztalattal bíró szakemberre van szükségük

â? [%TAB%]Értesítések – A felhasználók értesítéseket kapnak új kérelmekről, üzenetekről vagy bejelentésekről az értesítési központon keresztül.

â? [%TAB%]Microblogging – Ezek a státuszüzenetek lehetővé teszik, hogy a felhasználók valós idej? frissítéseket tegyenek közzé a követőiknek, valamint láthatják mások posztjait is. Ezekben az üzenetekben egyszer?en létrehozhatnak hivatkozásokat témákra, illetve a Social Office más felhasználóira is.

â? [%TAB%]Munkafolyamat: Ezzel a funkcióval a felhasználók még publikálás előtt ellenőriztethetik és jóváhagyathatják az elkészült dokumentumokat és egyéb tartalmakat.

â? [%TAB%]Továbbfejlesztett felhasználó-menedzsment – A Liferay Control Panel lehetővé teszi a Social Office felhasználói tagságok és feladatok egyszer? és intuitív kezelését.

â? [%TAB%]Feladatkezelő – A felhasználók létrehozhatnak feladatokat, amelyeket akár egy másik Social Office taghoz is hozzárendelhetnek határidővel is prioritással együtt. A funkció segítségével a munkafolyamatok állapota is nyomon követhető.


Warning: Unknown: open(/var/cpanel/php/sessions/ea-php54/sess_gaen7ses3qr1h1sq61ttqd88e0, O_RDWR) failed: No space left on device (28) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/cpanel/php/sessions/ea-php54) in Unknown on line 0