Érdekességek
Sulaki - 2012-07-25
Ã?j grafikai elemekkel jelentkezik a közmédia az olimpia kezdetére...



A logók alapja a kör. Ez az ősi, szakrális jel a végtelen egység, a folyamatosság, a teljesség szimbólumaként évezredek óta jelen van az egyetemes emberi kultúrában, és megjelenik a LandArt koncepcióban is. A textúrába art deco elemek kerültek, amelyek jól kiegészítik, ellenpontozzák a logó körgy?r? formáját és dinamikussá teszik az arculati teret.
A logók mintájára nagyméretben legyártott LandArt elemeket manipuláció nélkül, természetes környezetben örökítették meg az ország különböző tájain. Az így készült felvételeken ennek köszönhetően tisztán, változtatás vagy beavatkozás nélkül van jelen a négy őselem, amely az új logórendszer alapja.
A közmédia új arculata a rend, a kiszámíthatóság és az együttm?ködés korszakának kezdete is, amely tiszteletben tartja a csatornák önállóságát, de hatékonyabb m?ködéssel kiaknázza az együttlét előnyeit. Sőt, egy innovatív megoldással valamennyi néző szereplőjévé válhat a m?soroknak, vagyis a televíziózás közösségi cselekvéssé válik.
Négy különböző múlttal, vállalati kultúrával, identitással rendelkező cég integrációjából született meg az egységes magyar közmédia. Böröcz István az MTVA vezérigazgatója szerint:
„Az új arculat kialakításával az értékek összehangolásával és a filozófiai alap megfogalmazásával új korszak, új fejezet indul a magyar közmédiában. Az öt nagy szervezet, az MTV Zrt., a Magyar Rádió Zrt., a Duna TV Zrt., az MTI Zrt. És a tartalomszolgáltató MTVA együtt integrált formában létrehozta Magyarország legnagyobb média portfólióját.”