Lap tetejére
Hirek Tesztek RSS facebook
IT-Extreme hírportál
Érdekességek
business_guru - 2009-08-13

Magyarország legnagyobb online piacterén, a Vatera.hu-n immár negyedik alkalommal indult a licit bevezetés elÅ?tt álló termékekre. A bevételt Gyermekrohamkocsi müködtetésére szánják...

Magyarország legnagyobb online piacterén, a Vatera.hu-n immár negyedik alkalommal indult a licit bevezetés előtt álló termékekre. A bevételt Gyermekrohamkocsi müködtetésére szánják …
 
A Vatera Premieren most a magyar divattervezés nemzetközileg elismert alkotóinak egy-egy exkluzív darabjára lehet licitálni: augusztus 12-étől egy szupernőies USE ruhát, egy minimalista Je Suis Belle mellényt és egy egyedi AHN TUAN táskát kaparinthatnak meg a divat és a magyar design szerelmesei. A tervezők az aukció teljes bevételét a Gyermekrohamkocsi müködtetésére ajánlották fel.
 
A Motorola ékszertelefonja, a magyar jégkorong-válogatott A-csoportos világbajnokságon viselendő Nike meze és az ország legelső, arannyal bevont MOTOROLA VE66 Luxury mobiltelefonja után most elismert magyar tervezők limitált darabjai kerülnek a virtuális kalapács alá a Vatera Premieren. A licit nyertesei még az üzletekbe kerülés előtt megszerezhetik a magyar designerek alkotásait. A USE királykék szaténruhájára augusztus 12-17, a Je Suis Belle mellényre augusztus 17-24, az AHN TUAN táskára pedig augusztus 24-28 között lehet licitálni.    
 
[%IMAGB=10862%]AHN TUAN-t izgalmas anyagmanipulációiról, a Je Suis Belle-t játékos könnyedségéről, a USE-t letisztult, modern és nőies forma- és színvilágáról ismerik itthon és világszerte. Ruháikat és kiegészítőiket megcsodálhatjuk Schell Juditon, Gryllus Dorkán, Eszenyi Enikőn vagy éppen Hámori Gabriellán, de kollekciójukra már olyan, egyediséget kereső külföldi hírességek is felfigyeltek, mint Ashley Tisdale, Amerika legújabb üdvöskéje - a „The High School” musical sztárja - aki a USE egyik öltözékét viselte a „Teen Choice Award” díjátadón. A tervezők évről évre olyan rangos nemzetközi eseményeken vesznek részt, mint a New Yorki-i, a berlini vagy a tokioi divathét, ruháikkal pedig egyre több külföldi üzletben találkozhatunk, Berlintől az USA-ig.
 
A divat hosszú idő után ismét virágkorát éli Magyarországon. A múlt hasonlóságra törekvő öltözködési tendenciája után a mai nő egyre inkább keresi az egyediséget; személyiségét és nőiességét egyre bátrabban vállalja fel és mutatja meg. Az elmúlt néhány évben a nemzetközi minőségi sztenderdeknek megfelelő, erős egyedi dizájnnal rendelkező hazai márkák nemcsak itthon váltak a mindennapi öltözködés részévé, de külföldön is megjelentek.
 
A divattervezők az augusztus 24-én záruló aukció teljes összegét az ország egyetlen Gyermekrohamkocsiját müködtető Szent Márton Gyermekmentő Szolgálat Közhasznú Alapítványnak ajánlották fel. A hét minden napján 24 órás szolgálatot teljesítő mentő egységnek elkél a segítség, hiszen az életveszélyes állapotú csecsemők és kisgyermekek helyszíni ellátása és szállítása különleges szakmai, gyakorlati és müszeres felkészültséget igényel. A Gyermekrohamkocsi az Országos Mentőszolgálat kötelékében több mint húszezer bevetésen vett már részt, és több ezer életveszélyes állapotú kisgyermeket mentett meg.