Lap tetejére
Hirek Tesztek RSS facebook
IT-Extreme hírportál
Szerver/Üzlet
business_guru - 2009-06-17

A díjat azok a márkák nyerhetik el, amelyek elsÅ?sorban a vállalkozásokat és üzleti partnereket szolgálják ki. A dél-koreai vállalatot 3 000 cég, illetve márka közül választotta ki a 14 fÅ?s zsüri...

A díjat azok a márkák nyerhetik el, amelyek elsősorban a vállalkozásokat és üzleti partnereket szolgálják ki. A dél-koreai vállalatot 3 000 cég, illetve márka közül választotta ki a 14 fős szakértő zsüri…
 
„Rendkívül büszkék vagyunk arra, hogy 3 000 márka közül mi is elnyerhettük a Business Superbrands díjat, hiszen ez egyik fontos bizonyítéka annak, hogy az LG itthon is meghatározó elektronikai márkává vált .– mondta a díj kapcsán Baja Sándor, az LG Electronics Magyar Kft. regionális operatív igazgatója.
 
Az eredetileg Nagy-Britanniából induló Superbrands program ma már világszerte 82 országban müködik, mindenhol azonos módon szabályozott keretek között. Idén ötödik alkalommal indult el a fogyasztói márkákat díjazó Superbrands, illetve második alkalommal az üzleti (B2B) márkákat elismerő Business Superbrands Program. A díjazottakat hazánkban minden évben egy 14 főből álló független szakértő zsüri választja ki, egy 3 000 céget tartalmazó listából. A nyertesekkel szembeni fő elvárás, hogy a márka a saját kategóriájában kitünő hírnévvel rendelkezzen. Ezen felül a márkához kapcsolt értékeknek olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket kell nyújtaniuk, amelyeket a fogyasztók elvárnak és elismernek.