Lap tetejére
Hirek Tesztek RSS facebook
IT-Extreme hírportál
Szerver/Üzlet
Sulaki - 2009-03-11

Az EMC az egyetlen technológiai vállalat a világ tíz, termékeinek és szolgáltatásainak színvonaláért legnagyobb elismerést érdemlÅ? vállalata között – ez derül ki a Fortune magazin komoly presztízsü „World’s Most Admired Companies” (A világ legelismertebb cégei) címü, évente összeállított rangsoráb&oa



A termékek és szolgáltatások minőségi értékeléséhez egy, mindenféle ágazatban dolgozó vezetők, igazgatók és pénzügyi elemzők között lefolytatott felmérés adja az alapot.

A Fortune amiatt is ágazati bajnoknak kiáltotta ki az EMC-t, mert a szektorban a második egymást követő évben minden területen a cég lett a legjobb, a legelismertebb. Az EMC a magazin által felállított mind a kilenc egyedi kategóriában első lett: az innováció, az emberek kezelése, a vállalati eszközök használata, a társadalmi felelősség, a vezetés minősége, a pénzügyi megbízhatóság, a hosszú távú beruházások, a termékek és szolgáltatások minősége és a globális versenyképesség terén is.

–„A termékek és szolgáltatások minősége első helyen áll az ügyfelek legfontosabb elvárásait tartalmazó listánkon” – mondta Frank Hauck, az EMC Global Marketing and Customer Quality részlegének vezető alelnöke –„ nem véletlen tehát, ha a termékek és szolgáltatások magas színvonala központi kérdés az EMC tevékenységének értékelésénél és a cég müködése során, és nem csoda, ha számos terület globális vezető munkatársa az egyetlen technológiai cégként ilyen előkelő helyet szavazott meg nekünk. Ez egy nagyon komoly elismerés és hihetetlenül büszkék vagyunk rá. Nagy megtiszteltetés a Fortune elismerése, nem kevésbé az ágazat más szereplőinek és a világelső globális vállalatok legmagasabb lépcsőfokain dolgozó sok ezer vezető és elemző véleménye. Szeretnék köszönetet mondani a világ különféle helyein munkálkodó EMC-alkalmazottaknak azért, hogy folyamatosan igyekeznek a lehető legjobb átfogó használati élményt nyújtani ügyfeleinknek.”

A Fortune „legelismertebb cégek” listáját széles körben a vállalati teljesítmény és hírnév meghatározó mércéjeként tartják számon. Ebben az évben a magazin megváltoztatta a felmérés formátumát, a világ és Amerika legelismertebbjeinek vizsgálatát egyetlen globális felmérésben egyesítve. A „Most Admired” cégek megkeresésében partnere volt a Hay Group. A felmérésben a Fortune 1000 és a Global 500 cégek felsővezetői és igazgatótanácsi tagjai, valamint pénzügyi elemzők vettek részt, akik kilenc tulajdonság (mint például az innováció, az emberek kezelése, a társadalmi felelősség, a termékek és szolgáltatások minősége és a globális versenyképesség) alapján rangsorolták a cégeket.