Lap tetejére
Hirek Tesztek RSS facebook
IT-Extreme hírportál
Érdekességek
Sulaki - 2008-11-04

Az alacsonyabb árat a hatékony müködés teszi lehetÅ?vé, a hatékony müködést pedig a modern telekommunikációs eszközök.

Az alacsonyabb árat a hatékony müködés teszi lehetővé, a hatékony müködést pedig a modern telekommunikációs eszközök. A Genertel telekommunikációs rendszerét az Algotech szállította.

A direkt biztosítók a hagyományos tanácsadói és irodai hálózat helyett direkt csatornákon – azaz telefonon, weben és
SMS
-en – keresztül értékesítenek és látják el az ügyfélszolgálatot. Ezzel jelentős költségmegtakarítást érnek el, amit az ügyfelek a 25-30%-kal kedvezőbb biztosítási díjakban éreznek. Az olcsóbb díjak mellett a kényelmesebb ügyintézés is vonzó az ügyfeleknek: ügyeiket a nap 24 órájában intézhetik. A direkt biztosítói modellt Magyarországon is megkedvelték az emberek” – nyilatkozta Simon Péter, a Genertel Biztosító Zrt. marketingvezetője. „2007 novemberében, a kötelező váltási időszakban például 90 ezer telefonhívást kezeltünk, és 10 ezer új ügyfelet szereztünk. A kötelező gépjármü-felelősségbiztosítások átkötésének idei szezonja alatt 20%-kal több megkeresésre, és 20%-kal több szerződéskötésre számítunk. Várakozásainkat az is alátámasztja, hogy nemcsak novemberben, hanem egész évben nagy az érdeklődés termékeink iránt.”

„A direkt biztosítók lényegéhez tartozik a modern telekommunikációs eszközök használata, ami óriási hatékonyságot és ezáltal alacsonyabb díjakat tesz lehetővé” – mondta Bortnyák Adorján, a Genertel ügyfélszolgálati rendszerét szállító Algotech Magyarország Kft. cégvezetője. „A Genertel kommunikációs rendszerének alapja a GeoCampaign megoldás, aminek segítségével telefonon, weben és SMS-en szinte minden ügyet el tudnak intézni az ügyfelek. A teljeskörüen integrált rendszer biztosítja a zökkenőmentes ügyfélkapcsolatokat – még a kötelező gépjármü-felelősségbiztosítás újrakötésének ideje alatt is.”