Lap tetejére
Hirek Tesztek RSS facebook
IT-Extreme hírportál
Szerver/Üzlet
MaxRay - 2008-10-15

A Kingston Technology, a világ legnagyobb független memóriagyártó vállalata 2008-ban tovább erÅ?sítette pozícióját a magyar memória piacon...

 
A cég 2008. január 1-je és október 7-e között közel 90 százalékkal több terméket értékesített hazánkban, mellyel 20 százalékos forgalomnövekedést ért el a tavalyi év azonos időszakához képest. A vállalat az említett időszakban több mint 8,7 millió USD teljes árbevételt könyvelhetett el itthon.
 
Flash
memória

 
A Kingston Technology erős hazai pozíciójához nagymértékben hozzájárul a
Flash
memória termékei iránti folyamatosan növekvő kereslet. Ennek köszönhetően a vállalat az idei év első háromnegyedévében közel 95 százalékkal több
Flash
terméket adott el hazánkban, mint 2007 azonos időszakában. A megnövekedett értékesítés összesen 4,8 millió USD forgalmat tett ki. A vállalat széles Flash termékkínálatban a nagy sebességü
USB
Flash drive-októl kezdve, a Flash memória-,
CF
-,
SD
-, vagy
microSD
kártyákon keresztül, a MultiKit csomagokig számos adattároló található. A Flash termékek
PDA
-khoz, mobiltelefonokhoz, digitális fényképezőgépekhez, MP3-lejátszókhoz és számos egyéb szórakoztatóelektronikai termékhez kínálnak rendkívül gyors és nagy tárkapacitású memóriákat a felhasználók számára.
 
[%IMAGB=7586%]
DRAM
memória

 
A vállalat a DRAM szegmensen belül a ValueRAM és Branded memóriamoduljainak magyarországi eladásait is sikeresen növelte 2008 első kilenc hónapjában. A Kingston Technology a ValueRAM ipari szabványmemóriából az idei év első háromnegyedévében 57 százalékkal értékesített többet, mint az előző esztendő azonos időszakában. A Branded memóriamodulokból pedig – melyeket adott márkájú és típusú számítógépes rendszerek követelményeire szabottan gyártanak és tesztelnek – közel 120 százalékkal több kelt el 2008. január 1-e és 2008. október 7-e között.
 
A Kingston Technology termékei közül az ugyancsak a DRAM szegmensbe tartozó HyperX memória hazai értékesítése nőtt a legjelentősebb mértékben 2008 első kilenc hónapjában. A HyperX memóriamodul nagy sebességével és alacsony várakozási idejével tökéletesen megfelel a számítógépes játékok szerelmesei, a számítógép megszállottjai és az összetett számítógépes rendszerek építői által támasztott speciális igényeknek. A termékcsalád sikerességéről tanúskodik, hogy a vállalat 2008. októberéig nyolcszor több HyperX terméket értékesített itthon, mint 2007 azonos időszakában, mellyel 177.000 USD forgalomnövekedést generált Magyarországon.
 
„A Kingston Technology célja, hogy termékeivel kivételes minőséget, megbízhatóságot kínáljon ügyfelei számára világszerte” – mondta Kaszál Norbert, a Kingston Technology Magyarországért és Szlovéniáért felelős üzletfejlesztési menedzsere. „Ezen elkötelezettségünknek köszönhető, hogy még napjaink egyre erősödő piaci versenyében is képesek vagyunk fejlődni és növekedni.”
 
A Kingston Technology világszinten is rendkívül erős piaci pozícióval büszkélkedhet. 2007-ben a vállalat teljes árbevétele elérte a 4,5 milliárd USD-t, mely jelentős fejlődést mutatott a 2006-ban realizált 3,7 milliárd USD teljes árbevételhez képest. A Kingston Technology immár 5 éve folyamatosan erősíti piacvezető szerepét a DRAM memóriák szegmensében, amely kategória a cég ValueRAM, Branded, valamint a HyperX termékeit foglalja magában. A vállalat a DRAM memória piacon, 2006-ban elért 18,1 százalékos piaci részesedését a 2007-es esztendőben 27,5 százalékra növelte világszinten, mellyel toronymagasan vezeti a DRAM memóriamodulok eladási listáját.