Lap tetejére
Hirek Tesztek RSS facebook
IT-Extreme hírportál
Mobil
Sulaki - 2008-09-22

Hivatalosan is bemutatkozott a Samsung és Giorgo Armani legújabb közös terméke

Hivatalosan is bemutatkozott a Samsung és Giorgo Armani legújabb közös terméke az Emporio Armani Samsung mobil a Night Effect. A készüléket Giorgo Armani tervezte és a Samsung készítette el azoknak, akiknek a zene az életük része és mindenben a minőséget, illetve a stílust keresik.

Az Emporio Armani Samsung mobil 2,2 inches
AMOLED
kijelzőjéhez a készülék oldalán található apró
LED
fényforrás adja egyedi stílusát. A
LED
-ek piros, zöld vagy kék fénnyel villannak fel, ha a használója hívást kezdeményez vagy fogad.
[%IMAGE=7257%]
Akik szeretik az Emporio Armani életérzést, azok többnyire szeretnek együtt mozogni az éjszaka hullámzásával is. Szeretnek sötétedés után kimenni a városba, amikor a pezsgő metropoliszok fényei feledtetik a napközbeni stresszt és az egész várost megfestik a fények, mintha az egy hatalmas és csillogó éjszakai bár lenne. Úgy vélem a laza, fiatal és egymáshoz vonzódó emberek számára tökéletes választás a Night Effect. Mindig velük van, trendi, csillogó, figyelemfelkeltő, finom és kecses. A könnyed használhatóságot és a zenei tartalmak könnyü használatát tartottuk szem előtt a tervezésnél.„ – hangsúlyozta Giorgio Armani az új készülékről:

A Night Effect” újabb bizonyítéka a Samsung elhivatottságának, amely a stílusos és gyönyörü telefonok tervezése felé vezet minket, Egy évvel ezelőtt útjára indítottuk a Giorgio Armani Samsung Mobilt, amelynek hatalmas sikere volt. Ezért úgy határoztunk folytatjuk az együttmüködést és hosszas tervezés után megalkottuk az Emporio Armani Samsung mobilt, a Night Effect-et. Ez a készülék teljesen megváltoztatja majd a divatra érzékeny közönség elvárásait a mobilokkal kapcsolatban. A divat és technológia közötti határokat átlépve, új szintre emeltük a csúcstechnika és a dizájn világát. ” - nyilatkozta Geesung Choi, a Samsung Telekommunikációs üzletágának elnöke.
[%IMAGE=7258%]
A készüléken látható aláírás, amelyet a LED megvilágít az él körül, Giorgio Armani ötletéből született. Az ihletet tokiói kirándulása adta, ahol nemrég megnyitotta a tíz emeletes Armani/Ginza-tornyot. Az épületet kívülről, bambusz alakú dekoratív fényekkel világítják meg.

Párizst a fények városaként ismerik, Tokió viszont a neonfények városa. Sötétedés után izgalmas hangulat, energia önti el az várost és ez az érzés nagyon is Emporio Armanis jellegü. Bizonyos tekintetben egy bübájos pillantást testesít meg a Night Effect, ezért is illik nagyon hozzá a sima fekete kialakítás .„ – mesélte Giorgio Armani.

A 2.2 hüvelykes
QVGA
AMOLED
képernyő a színárnyalatok hatalmas skáláját kínálja és mélyebb, gazdagabb színeket garantál a felhasználónak kivételesen éles kép mellett.
[%IMAGE=7259%]
A Night Effect fényes felületét úgy tervezték, hogy puha, gumiszerü érzetet nyújtson érintéskor, ugyanakkor a megerősített üveglap és a fémes billentyüzet egyszerüséget, mégis eleganciát sugároz. Az Emporio Armani logó a hátlapon fémből készült és rejtett külső hangszórót is rejt magában.

A készülék nem csupán külsőségeiben viseli magán Armani kézjegyét, hanem a mobil grafikus menüje (GUI) és audió menüje (AUI) is. Emporio Armani által komponált csengőhangok és tervezett grafikai elemek teszik még elegánsabbá a telefont, amelyhez ráadásul olyan Emporio Armani kiegészítők is járnak, mint a nyakpánt, a fülhallgató vagy a könnyü, divatos
CD
tartó formájú doboz.


A vékony, fényes készülékházat, a felhasználóbarát gombokat és a funkciókat a zenei élmény fokozásának rendelték alá. Ezeknek köszönhetően a telefon a legtöbb népszerü zenei formátumot le tudja játszani és egy kiváló minőségü
FM
rádió is található benne.

A 3
megapixeles
kamera mellett, 120
MB
-os belső memóriával,
microSD
kártya bővíthetőséggel és 3,5 mm-es audio jack kimenettel is felszerelték a készüléket. A multimédiás tartalmak élvezetéről, illetve a gyors adatáramlásról 3,6
Mbps
HSDPA
átviteli képesség valamint a
Bluetooth
2.0 és a
USB
2.0 kompatibilitás gondoskodik.

A Night Effect fekete és fehér változatban novembertől lesz kapható Európa nagyobb városaiban 300 euró körüli áron. Az európai indulása után Délkelet és Közép - Kelet Ázsiában is bevezetésre kerül.