Lap tetejére
Hirek Tesztek RSS facebook
IT-Extreme hírportál
Számítástechnika
MaxRay - 2008-06-04

Új otthoni termékstratégia az „elegáns megkülönböztetés” jegyében. Ahogy arra már egy korábbi cikkünkben is utaltunk a Fujitsu-Siemens gépei egy teljes designváltáson esnek át…

Új otthoni termékstratégia az „elegáns megkülönböztetés” jegyében. Ahogy arra már egy korábbi cikkünkben is utaltunk a Fujitsu-Siemens gépei egy teljes designváltáson esnek át…
A Fujitsu Siemens Computers az „elegáns megkülönböztetés” filozófiájával reagál az otthoni IT-termékek piacának kihívásaira. A vállalat célja értékesítési partnerkapcsolatainak továbbfejlesztése és szélesebb szolgáltatáskínálat kialakítása a müszaki innovációk és a merőben új, egységes formatervezési nyelv ötvözésével. Az új AMILO 3000 sorozat Frankfurtban bemutatott, első modelljei már az új formaterv jegyében születtek.

Az AMILO 3000 család új formaterve és többi fejlesztése nem trendi külsőség vagy múló divat. Befektetésünk hosszú távra szól, és lehetővé teszi, hogy megerősítsük és továbbfejlesszük az otthoni piac legnagyobb európai szállítójaként szerzett pozíciónkat[%ITALIC%]” – jelentette ki Herbert Schönebeck, a cég otthoni termékekért és eszközökért felelős alelnöke. „[%ITALIC%]Az ügyfeleinkhez való közelség előnyeit is kamatoztatjuk. Augsburgban és Sömmerdában müködő kutatás-fejlesztési és minőségügyi laboratóriumaink lehetővé teszik, hogy gyorsan reagáljunk az ügyfelek visszajelzéseire. Most pedig még magasabb szintre emeljük az ügyfelekkel folytatott kommunikációt.”

AMILO 3000

Az AMILO 3000 a Fujitsu Siemens Computers új otthoni termékcsaládjának neve. Az alapszintü modelltől az
USB
memóriáig, a termékcsalád minden tagja fekete-fehér színü. Akár utazik a felhasználó, akár otthon dolgozik, akár videót szerkeszt PC-jén, vagy filmet néz noteszgépén, a vonzó megjelenésü AMILO 3000 színvonalas formaterve egyszerü üzemeltetést és sokféle müszaki innovációt biztosít számára. Az új formatervvel rendelkező notebook modellek első darabaji várhatóan a nyár folyamán érkeznek hazánkba.

Az új formatervü asztali
PC
-k – az elegáns alapszintü modelltől a nagy teljesítményü játékgépig – többféle formátumban kerülnek piacra. A noteszgépek tervezésekor a mobil használat megkönnyítése volt az elsődleges szempont. Az opciók között – modelltől függően – szerepel a webkonferenciázást támogató nagy felbontású kamera, a szélesvásznú BrilliantView monitor, vagy a DVD-házimozizást támogató
Blu-Ray
meghajtó. Mindegyik noteszgép a Fujitsu Siemens Computers különleges folyadékálló billentyüzetével dolgozik, amely kiküszöböli a véletlen folyadékkiömlés jelentette kockázatot. Minden terméknél, noteszgépnél és PC-nél számos jellemző segíti a gyors és egyszerü munkavégzést – köztük elölről hozzáférhető kártyaolvasók és portok.

Az AMILO notebook család tagjai:

AMILO L - belépő szintü család kifejezetten irodai és kis teljesítmény igényü feladatokra szánt rendkívül kedvező árfekvésü modellek. Tálcanélküli optikai meghajtót,
DVI
kimenetet és
eSATA
csatlakozót is találhatunk ezeken a változatokon is.

AMILO P – 15.4
colos
megjelenítővel rendelkező általános célú gépek, DVI és eSATA kimenetekkel, diszkért grafikus rendszerrel. Egyes felszereltebb változatokban a Blu-Ray meghajtó is megjelenik

AMILO S – Nagy teljesítményü és egyben hordozhatóságot is szem előtt tartó család, mely támogatja a GraphicBoostert is, mely külső egység formájában biztosít plusz grafikai teljesítményt. Az első modellek
AMD
alapú gépek lesznek, melyek már az új Puma platformra és 780G lapkakészletre épülnek. Egyes felszereltebb változatokban a Blu-Ray meghajtó is megjelenik.

AMILO X – nagyméretü asztaligép helyettesítő, 17 illetve 18.4 colos kijelző mérettel rendelkező notebook család. A választható felszereltségek közt
TV tuner
,
HDMI
kimenet is található, valamint
Wireless USB
képesség is megtalálható.

Új otthoni termékstratégia: elegáns megkülönböztetés



A Fujitsu Siemens Computers otthoni stratégiája három elemre épül. A stratégia első eleme a bevált értékesítési partnerkapcsolatok továbbfejlesztése és a folyamatok optimalizálása a hatékony, erőforrás-takarékos gyártás és logisztika érdekében. A vállalat gyártótevékenysége újabb szakaszait helyezi át Ázsiába, ötvözve ezzel a német müszaki minőség és az ázsiai költséghatékonyság előnyeit. Ha nagyfokú rugalmasságra és gyors reagálásra van szükség, németországi gyártás is lehetséges.

Herbert Schönebeck kijelentette: „ A gyártók közül egyedüliként kínálunk ekkora modellválasztékot. Így rendkívül gyorsan és rugalmasan tudunk reagálni ügyfeleink szükségleteire, akár nagyobb kiskereskedelmi rendelésről, akár az online szaküzletek néhány tételes megrendeléséről van szó. Ez mind költséghatékonyság, mind pedig ügyfélszerzés szempontjából rendkívül előny.”

A második elem az egységes formatervezési nyelv, amellyel a Fujitsu Siemens Computers világosan behatárolt ügyfélszegmenseket vesz célba. Az új formaterv az üzleti szerverektől és noteszgépektől kezdve egészen az USB memóriáig, minden terméknél vonzó esztétikai jegyekkel ötvözi a müszaki innovációkat. Az európai számítógépgyártók közül egyedül a Fujitsu Siemens Computers rendelkezik erős márkaismertséget nyújtó, egységes formatervezési nyelvvel. Az AMILO 3000 családdal a vállalat kibővíti innovatív, kiforrott technológiára épülő termékkínálatát.