Lap tetejére
Hirek Tesztek RSS facebook
IT-Extreme hírportál
Szórakozás
Sulaki - 2008-05-05

Az LG Electronics bemutatta a Scarlet TV-t. A bemutatót a globális marketing kampány részeként a One Marylebone Road alatt tartották meg a jól ismert TV sorozat rendezÅ? David Nutter vezetésével.


Április 30-án este, Natassia „Scarlet” Malthe, a főszereplő és egyben a Scarlet TV megszemélyesítője átkeringőzött a vörös szőnyegen gyönyörü mélyvörös estélyi ruhájában, felkészülten a hihetetlen átalakulásra, amely már várt rá. Mögötte, az elegáns háttérfüggöny előtt olyan hírességek szolgáltatták a zenei aláfestést, mint a The New Young Pony Club, a Queens of Noize és kizárólag egyszeri alkalommal fellépett a pompás énekesnő Grace Jones. Majd ezt követően egy gombnyomásra a kecses Scarlet
LCD
televíziók kiemelkedtek ’Scarlet Szeméből’ – egy egyedi falból, amelyet úgy alakítottak ki, hogy a
LED
fény a Scarlet TV készülékek közötti nyíláson szürődjön át.

A londoni esemény a korábbi Los Angeles-i bemutatót követte, amelynek alkalmából számos hollywoodi híresség volt hivatalos a Pacific Design Centre-ben tartott álpremierre, ahol leleplezték a „Scarlet” az új sláger TV sorozatot, amelynek beharangozóját már jó ideje sugározták a televíziós csatornákon és az online fórumokon. Az eseményen az LG a leleplezéssel, ahol a meglepett vendégek rádöbbentek, hogy a premier valójában az LG legújabb Full
HD
LCD TV sorozatáról, vagyis Scarletről szól, óriási hatást ért el. Az LG mindvégig okosan manipulált a ’TV sorozat’ kifejezéssel, hogy minél kíváncsibbá tegye a a meghívottakat.

A brand marketing napjainkban arról szól, hogy kitalálunk egy történetet, amelyben maga a márka kommunikál a vásárlókkal. A siker akkor lesz hosszú távú, ha képesek vagyunk erősíteni a vásárlók érzelmi kötődését a márkanévhez ” – mondta Kwan-Sup (KS) Lee, az LG Electronics Digital Display Company Global Brand marketing csapatának vezetője.