Lap tetejére
Hirek Tesztek RSS facebook
IT-Extreme hírportál
Mobil
Sulaki - 2007-10-15

Háztól házig szervizszolgálat, vásárlói klubkártya, „Tiszta Forrásból” kampány – a legmagasabb fokú vásárlói biztonságot célozza meg új szolgáltatásaival a Mio Digiwalker készülékek hazai forgalmazója



Az LCP Systems Kft., a Mio Digiwalker navigációs eszközök és
PDA
-k hazai forgalmazója bejelentette, hogy több olyan szolgáltatást is indít, amelyek a Mio készülékek vásárlói számára hozzáadott értéket jelentenek. Az öt éve alakult LCP Systems Kft., amely a Mio hazai márkaépítésében is kiemelt szerepet játszik, eddig is több kiegészítő szolgáltatással növelte ügyfelei elégedettségét, és sikerült egy valódi vásárlói közösséget kialakítania.

Ennek szellemében indít a cég új szolgáltatásokat, amelyek kialakításába a nemzetközi piacon is bizonyított, professzionális partnereket vont be. Az egyik ilyen szolgáltatás a door-to-door szerviz, amely a tiszta forrásból származó Mio Digiwalker termékek garanciális szervizelését látja el a készülék tulajdonosa számára legkényelmesebb módon: a meghibásodott készüléket futár viszi el a szervizbe, és hozza vissza javítva. A magyar Mio tulajdonos magyar nyelvü webes felületen jelentheti be javítási igényét, és a szervizfolyamat során mindvégig az LCP-vel tartja a kapcsolatot, így a cég ad tájékoztatást a várható javítási időről is. A szolgáltatás megvalósításában az LCP partnere a cseh VSP DATA, amely a régió egyik legtapasztaltabb szervizlogisztikai szolgáltatója, és különösen erős pozíciókat vívott ki magának az elektronikai-informatikai termékek területén. Hegedüs Viktor, az LCP Systems ügyvezetője elmondta, hogy a szervizpartnerük kiválasztásának fő szempontjai az alacsony szervizköltségek és a megbízható, gyors logisztika voltak - ezeket az előnyöket a vevők is érezni fogják.

Az cég már néhány éve jelentős sikerrel kínálja Mio Digiwalker termékei mellé a Mio Klubkártyát, amely feltölthető kártyaként müködik, és kedvezményes vásárlást biztosít tulajdonosának. A Mio Klubkártya kibocsátásában az LCP stratégiai partnere a CardSolutions Group, amely a feltöltő kártya infrastruktúrája mellett Euro Discount Club (EDC) tagságot is biztosít a Mio Klubkártya tulajdonosainak, így azok nemcsak a Mio termékeire, hanem több mint ezer más magyarországi kereskedőnél elérhető termékekre és szolgáltatásokra is kapnak kedvezményt.

Hegedüs Viktor tájékoztatása szerint ezek a szolgáltatások, akár csak a 2006-ban indított, a legális és biztonságos beszerzést ösztönző „Tiszta Forrásból” kampány, a forgalmazó társaság és a vásárlók érdekközösségét célozzák meg.

„Számos előnye van egy márkaforgalmazó és a vásárlói közötti aktív kapcsolatnak. Mint a Mio márka legfőbb magyarországi gondozói, koncentrált, alacsony fajlagos költségü szolgáltatásokat biztosítunk az ügyfeleinknek, és érzékenyen reagálunk a vevői igényekre. Minden segítséget megadunk a biztonságos vásárláshoz és a teljes értékü használathoz: a beszerzéstől kezdve a használaton keresztül a kiegészítő termékek – pl. térképszoftverek – vásárlásáig folyamatosan monitorozzuk és támogatjuk a márka és a vevők kapcsolatát, és minden lehetőséget megragadunk, hogy ezt a kapcsolatot innovatív kiegészítő szolgáltatásokkal tegyük még értékesebbé a vevők számára.”

Az LCP Systems üzleti stratégiájának része, hogy mindig elérhetővé teszi a Mio Digiwalker termékkínálatát Magyarországon. Az LCP sajtótájékoztatóján a Mio regionális marketing igazgatója, Magda Marciniszyn mutatta be a Mio új, világszerte nagy érdeklődéssel várt készülékét, a Mio DigiWalker A702-t, amely egy telefon méretü készülékben egyesíti a telefon, egy
PDA
és egy
GPS
navigátor képességeit. Sokak szerint e funkciók egyesítése jelenti a mobil kommunikáció egyik fő vonalát, és a Mio ebben a kategóriában már nem az első készülékkel jelentkezik: az A702-es a szintén sikert aratott A701-es korszerüsített utódja. Különlegessége az A702-esnek a névjegy-szkenner, amellyel egy névjegy adatai közvetlenül vihetők be a címtárba.