Lap tetejére
Hirek Tesztek RSS facebook
IT-Extreme hírportál
Informatikai partnerünk a HP
Multimédiás partnerünk az LG
www.cloudmanager.hu
Érdekességek
MaxRay - 2006-07-24

A világ egyik vezetÅ? konyhai, fürdÅ?szobai, tisztító- és szabadtéri eszközöket gyártó vállalata idén a Design Laboratórium 2006 nyílt pályázatán az iPodot használja a versenyzÅ?k meghívására...


 
Apple iPodra tölthető le ugyanis az a két rövidfilm, amely arra bíztatja az alkotókat, hogy tervezzenek háztartási eszközöket 2016-ra, az egészséges étkezési szokásokat szem előtt tartva. Az egyik kisfilmben Henrik Otto, az Electrolux nemzetközi design igazgatója mutatja be a verseny feladatát. A második film rövid interjúkat tartalmaz Electrolux dolgozókkal, többek között Sofia Rudbeck-kel, a fogyasztói termékek innovációjáért felelős project managerrel, aki arról beszél, hogy az Electrolux folyamatosan vizsgálja a felhasználók szokásait és termékfejlesztését a leendő fogyasztó életstílusára, attitüdjére, személyiségjegyeire alapozza.
 
 
A filmek készítésénél az Electrolux úgy döntött, el akar távolodni a fényüző, csillogó image-től és inkább egy letisztultabb, kevésbé hivalkodó vonalat képvisel, a gondoskodó, funkcionális design-t. A cél az volt, hogy egy olyan autentikus film készüljön, melyben független, dinamikus karakterek szólítják meg a pályázókat.
 
 
Mindkét film DOGMA stílusban készült, azaz kézikamerát használtak és gyors vágást, nem alkalmaztak sminkest, fodrászt, nem voltak bevilágítva a jelenetek. A filmek „független filmes” stílusban készültek az Electrolux főhadiszállásán, ahol a háttérben raktárak, folyosók vagy éppen a büfé látszik.
 
A filmek megtekinthetőek és letölthetőek az Electrolux Design Lab pályázat hivatalos honlapjáról: [%A=/admin/www.electrolux.com/designlab%]www.electrolux.com/designlab[%A%]