Lap tetejére
Hirek Tesztek RSS facebook
IT-Extreme hírportál
Érdekességek
olorin - 2005-08-25

A brit Filter UK augusztusban tesztelte bluecasting – ellenzÅ?i inkább bluespamming néven emlegetik –...

A brit Filter UK augusztusban tesztelte bluecasting – ellenzői inkább bluespamming néven emlegetik – technológiáját az új Coldplay album eladásainak megsegítésére. A nyilvános helyekre kihelyezett sugárzók a bloetooth-képes mobiltelefonokat szólítják meg. A reklámok fogadása természetesen nem automatikus, azt a telefon használójának engedélyeznie kell, amit a Filter szerint a potenciális ügyfelek 17 százaléka meg is tesz, ami óriási ugrás a direkt levelek 1 százalékos eredményéhez képest.
[%IMAGB=1019%]
A tesztkészülék 100 méteres körzetben jelentkezett be a telefonokra, és két hét alatt 87 ezer reklám feltöltésről számoltak be. A módszernek egyetlen hátulütője van: ha az ügyfelek engedélyezik különféle tartalmak bluetoothos feltöltését gépeikre, azok között előbb utóbb vírusok is lesznek.