Lap tetejére
Hirek Tesztek RSS facebook
IT-Extreme hírportál
Szerver/Üzlet
Sulaki - 2017-05-25

Üzlet, fejlődés, közösség = fiatal vállalkozók sikeres együttműködése

Fiatalként nem egyszerű vállalkozni, de nincsenek egyedül azok, akik az üzleti életben szeretnének érvényesülni. A legtöbb vállalkozó egyedül érzi magát és néha úgy érzi, „szélmalomharcot” vív. A FIVOSZ tagjai azonban tudják, egymást segítve egyszerűbb, a megoldás a közösségben rejlik.
 
Vállalkozáshoz nem elég csupán egy jó ötlet, hanem számos más dolog is kell hozzá. Sokszor az a kérdés, hogyan fog új embereket megismerni, kinek tud értékesíteni? Hogyan hirdesse magát és egyáltalán kitől tud kérdezni, ha elakad? Az idén 10 éve működő FIVOSZ (Fiatal Vállalkozók Országos Szövetsége) a legnagyobb fiatal vállalkozói közösség, aminek az egyik fő célja, hogy ne maradjon kérdés megválaszolatlanul. A fiatal generáció segítése érdekében mára a magyar GDP negyedét adó vállalatokkal működött együtt a szervezet, olyan neves partnerekkel, mint a Fornetti, a MOL, a Roland Divatház, a Mercedes-Benz, a Sziget, vagy éppen a Dumaszínház. Ambiciózus tagjaik között pedig neves márkákat építő fiatal vállalkozók is szerepelnek, például Papp András, a MANNA
ABC
alapítója.

A problémák elveszik a fiatalok kedvét
 
"A napi problémák, a folyamatos üzleti nyomás láthatóan elveszi a fiatalok kedvét attól, hogy bármilyen vállalkozásba fogjanak. Sok fiatal nem mer vállalkozni, vagy anyagiak, vagy a szülőknél látott stressz miatt. Az is lehet, hogy nem kalkulálják bele a sikerhez vezető útba, hogy ahhoz, hogy elérjék a kívánt eredményeket, számos kudarcba fulladt ötlettel, kísérlettel kell megbirkózniuk. Egy-egy kudarcnál nem szabad megállni, hanem tanulni, építkezni kell belőle. Olyan nincs, hogy mindig minden összejön. Jó érzés azt látni, hogy tudunk olyan muníciót adni a fiataloknak, amely ahhoz szükséges, hogy bátrabban, lelkesebben vágjanak bele valami újba. Jó érzés útmutatónak lenni, inspirálni" - mondta Papp András.
 
A MANNA ABC tulajdonosa a FIVOSZ fontos előnyének tartja, hogy tagként szakértők segítik a vállalkozás munkáját, tanácsadással, információkkal, amire egy kezdő cégnek szüksége lehet. FIVOSZ tagként a havi rendszerességgel megrendezésre kerülő rendezvényeken személyes kapcsolatot lehet építeni a többi vállalkozóval, a szakmai előadásokon pedig tanulni, fejlődni.

Ez kell a sikeres növekedéshez

A FIVOSZ tagja a Tikkadt Szöcske, a magyar kóla megálmodója, Neumann-Bódi Edit, az Italműhely Kft. egyik vezetője is.
 
„A FIVOSZ-szal egy rendezvény keretein belül ismerkedtünk meg. Azóta mi is tagok lettünk, részt vettünk több programon, érdekes emberekkel találkoztunk és beszélgettünk. Tapasztalatunk alapján azt látjuk, hogy jó keretet teremtenek a hozzánk hasonlóan gondolkodókkal való találkozáshoz. Ezekből az ismeretségekből pedig jönnek az újabb üzleti lehetőségek" - mondta Neumann-Bódi Edit.
 
A szövetség közel egy évtizedes tapasztalata alapján a fiatal vállalkozók közösségre vágynak, hogy inspirálódhassanak, fejlődésre, hogy sikeresen tudjanak tudás alapon építkezni és üzletre, hogy növelhessék cégeiket – melyet mind megtalálnak a FIVOSZ-ban. Részletes információk a www.fivosz.hu/tag weboldalon.