Lap tetejére
Hirek Tesztek RSS facebook
IT-Extreme hírportál
Érdekességek
mobilfreak - 2008-06-20

A tartalomszolgáltatók iparági szövetségének Mobile Content Awards gáláján a mobil marketing kategóriában az MFactory saját fejlesztésü terméke, a Mobile Scratch Card nyerte el a második díjat...

 
A tartalomszolgáltatók iparági szövetsége évente rendezi meg Londonban a Mobile Content Awards gálát, amelyre idén június 19-én került sor. A mobiloperátorok, emeltdíjas-, és tartalomszolgáltatók 8 kategóriában nevezhették a termékeiket, amelyeket egy szakmai zsüri az előszelekció után díjra jelölt. Az MFactory két saját fejlesztésü termékével is bekerült a „döntőbe”: a „Best advertising or marketing service campaign” kategóriában a Mobile Scratch Card, a „Best entertainment and/or information service” mezőnyében pedig a vidUP + vidYOU elnevezésü termékek.
 
A Mobile Scratch Card (MSC), klasszikus kaparós sorsjegy mobilon. Az
MSC
játék (nyereményjáték, szerencsejáték) mellett marketing célokra (termék promóció, termékkel kapcsolatos közvélemény-kutatás, információgyüjtés felhasználói szokásokról) és adatbázisgyüjtésre is használható, ráadásul interaktív felhasználásra is lehetőséget ad. Az MSC felhasználóbarát termék, könnyen értelmezhető lépésekkel nem szokványos promóciókra ad lehetőséget, amely során könnyed, szórakoztató formában jut információhoz a szolgáltató és az ügyfél egyaránt.
 
„Az MFactory Zrt. két évvel ezelőtt tudatos termékfejlesztésbe kezdett, amellyel a nemzetközi mobil tartalomszolgáltatói versenybe kívánt beszállni versenyképes termékekkel. Ez a szakmailag rangos díj igazolja erőfeszítéseinket. Büszke vagyok a csapatomra, akik ezeket a termékeket fejlesztették és azokra, akikkel ezeknek a termékeknek az értékesítését folytatjuk” – mondta el Malcsiner Péter, az MFactory ZRt. vezérigazgatója.