Lap tetejére
Hirek Tesztek RSS facebook
IT-Extreme hírportál
Érdekességek
MaxRay - 2007-11-07

Az iProspect, az Eredeti keresÅ?marketing vállalat a mai napon bejelentette az iProspect Magyarország indulását. Az új iroda része az iProspect folyamatos globális terjeszkedésének...

Az iProspect, az Eredeti keresőmarketing vállalat a mai napon bejelentette az iProspect Magyarország indulását. Az új iroda része az iProspect folyamatos globális terjeszkedésének, amelynek célja, hogy a marketing-szakembereket könnyen alkalmazható globális keresőmarketing megoldásokkal lássa el.


Az iProspect Hollandia 2005-ös megnyitásával kezdődő nemzetközi terjeszkedése révén az iProspect továbbra is jelen van tapasztalatával és szakértelmével a főbb nemzetközi piacokon. Az egyesült államokbeli keresőmarketing vállalat jelenleg Bostonban, San Franciscóban, Spanyolországban, Svédországban, Hollandiában, Dániában, Norvégiában, Magyarországon és Ausztráliában rendelkezik irodával.
„Az iProspect Magyaroszág beindításával nem csupán a jelenlétünket növeljük Európában,” – nyilatkozta Robert Murray, az iProspect U.S. elnöke, „hanem új szintre emelünk egy olyan piacot, amelyet elsősorban kisebb, korai stádiumban lévő vállalatok uralnak. Mostantól a magyar piac keresőmarketingesei hozzáférhetnek az iProspect által az elmúlt 12 év alatt kifejlesztett eszközökhöz, képzésekhez és technikákhoz.”
 
Bár olyan piaci területen müködik, ahol a Google 75%-os piaci részesedéssel rendelkezik, – az iProspect Hungary már most jelentős megrendelőlistával rendelkezik, amelyen többek között az alábbi vállalatok szerepelnek: T-Mobile, Fundamenta-Lakáskassza, Vatera.hu és a T-Online. „Az iProspect márka a kiválóság és a lenyügöző eredmények szinonimájává vált” – nyilatkozta Keresztúri Gergely, az iProspect Hungary keresőmarketing igazgatója. „Nem fér hozzá kétség, hogy az iProspect kiterjedt tapasztalata, szakértelme és kifinomult saját fejlesztésü módszerei révén széles körben – világszerte – a keresőmarketing első számú szereplőjeként elismert. Ezeket az elemeket a helyi piac ismeretével kombinálva erőteljes, a versenytársak közül messze kiemelkedő szolgáltatásokat nyújtunk. Ügyfeleink elismerik az ebben rejlő értéket és az általa biztosított előnyöket.”
 
„Budapesten, a teljes körü szolgáltatásokat nyújtó ügynökséggel, a kirowskival egy helyen található iProspect Magyarország közvetlen hozzáféréssel rendelkezik majd az iProspect márkát meghatározó keresőmarketing eszközökhöz, technikákhoz és képzéshez” – emelte ki Novák Péter, a piacvezető inspiratív digitális marketingügynökség, a kirowski ügyvezető igazgatója.
„Örömmel tölt el bennünket, hogy az iProspect Magyarországgal és az általuk kínált szolgáltatásokkal dolgozhatunk” – nyilatkozta Liptay Gabriella, a T-Mobile kommunikációs igazgatója. „Ezen a piaci területen a keresőszolgáltatók többsége még kisebb, tevékenységét nemrég kezdő vállalat. Az, hogy a vezető globális keresőügynökséggel dolgozhatunk, határozott előnyt jelent a T-Mobile számára a versenytársakhoz képest.”
 
A 10 milliós népességszám mellett a magyarországi online piac hatalmas változáson ment keresztül. Korábban az
e-mail
uralta az internethasználatot. Napjainkban az internetfelhasználók 90%-ának elsődleges célja információk vagy hírek keresése. „A kattintások után fizetett (pay per click) hirdetés gyorsan fejlődik” – nyilatkozta Györke Orsolya kommunikációs igazgató a T-Online-tól. „Ez hatalmas lehetőség a marketing-szakemberek számára, amivel terveink szerint élni is szeretnénk az iProspect Magyarország által biztosított kifinomult eszközök felhasználásával.”
 
Az 1996-ban alapított iProspect globális márkakiterjesztését azzal a célkitüzéssel tervezték meg, hogy válaszként szolgáljon a keresőmarketingesek világszerte megjelenő igényeire. „Napjaink keresőmarketingje összetett és állandó változásban van” – fejti ki Dr Gergely Károly igazgató a Fundamenta-Lakáskasszától. „Hatalmas mennyiségü tudásra, szakértelemre és tapasztalatra van szükség. Az iProspect Magyarország pontosan ezt kínálja. Keresőmarketinggel foglalkozó szakembereik ugyanazon a szigorú képzési és tanúsítási folyamaton haladnak végig, amelyről az iProspect világszerte ismert.”

A londoni székhelyü Aegis plc által 2004 decemberében felvásárolt iProspect U.S. a világ legnagyobb márkái közül jó néhánynak nyújt tanácsadási szolgáltatásokat, mind a természetes keresőoptimalizálás, mind a pay-per-click hirdetés terén. A cég terjeszkedése a nemzetközi piacokon az egyesült államokbeli ügyfelek számára is határozott előnyökkel jár.
„Jelenlétünk a fontosabb nemzetközi piacokon ügyfeleink számára azt jelenti, hogy mindkét oldal előnyeit élvezhetik” – magyarázza Murray. „A helyi piac ismerete kombinálva eszközeinkkel, folyamatainkkal és stratégiáinkkal, nemcsak, hogy meggyőző kínálatot eredményez, de csökkenti a hatásfokveszteségeket és inkonzisztenciákat, amelyek gyakran előfordulnak, amikor a keresőmarketing szakemberek világszerte több keresőbeszállítóval dolgoznak. A mi megoldásunk kiszüri ezeket a kihívásokat.”